close

 

 離開不是不愛了, 而是勇敢的說再見, 勇敢的讓自己的心不再受傷害, 不再心碎。

而離開對我而言, 又是多麼困難的事,

只要你希望, 我願意成為你的唯一。

 

A Great Big World & Christina Aguilera

"Say Something"

Say something, I'm giving up on you
I'll be the one if you want me to
Anywhere I would've followed you
Say something, I'm giving up on you
 
說點什麼吧.. 我快要不行了
如果你希望的話, 我願意成為你的唯一
不管身在何方, 我都會追隨你
說些什麼吧... 我快要放棄了
 
And I... I'm feeling so small
It was over my head
I know nothing at all
 
而我感到如此渺小
這些已超出我所能承受
我感到混亂無助
 
And I... will stumble and fall
I'm still learning to love
Just starting to crawl
 
而我一路上跌跌撞撞
我也仍然在學習怎麼去愛
就像初生嬰兒一樣的爬行

Say something, I'm giving up on you
I'm sorry that I couldn't get to you
Anywhere I would've followed you
Say something, I'm giving up on you
 
說些什麼吧...我快要不行了
我很抱歉我無法理解你
不管身在何方, 我都會追隨你
說些什麼吧... 我就快要無力承受了

And I... will swallow my pride
You're the one that I love
And I'm saying goodbye
 
而我會拋下我的自尊
你是我唯一愛的那個人
而我卻要和你說再見了

Say something, I'm giving up on you
And I'm sorry that I couldn't get to you
And anywhere I would've followed you (Oh-Ooh)
Say something, I'm giving up on you
 
說些什麼吧... 我就快要無力承受了
我很抱歉我無法理解你
不管身在何方, 我都會追隨你
說些什麼吧... 我就快要放棄你了
 
Say something, I'm giving up on you
Say something...
 
說些什麼吧... 我就快要放棄你了
說些什麼吧
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    艾莉亞 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()